همه چیز درباره سیاره سبز دبی (The Green Planet)

30مهر1402
0 نظر
همه چیز درباره سیاره سبز دبی و اقامت دبی با روتس کپیتال

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا جنگل‌های بارانی برای سیاره ما ضروری هستند؟ گیاهان و جانوران نقش بزرگی در زنده نگه داشتن و سلامت ما انسان‌ها در زمین دارند. بنابراین اگر می‎خواهید زیبایی جنگل‌های بارانی را از نزدیک ببینید و لذت ببرید، می‌توانید به سیاره سبز دبی بیایید و درباره گیاهان و حیوانات عجیب و غریب بیشتر بیاموزند و حتی از نزدیک با آن‌ها ارتباط برقرار کنید! بنابراین اگر زندگی در دبی را انتخاب کرده‌اید وجزو مهاجران این شهر هستید، حتما سری به گرین پلنت دبی بزنید.

اگر هم دارای اقامت در دبی بوده یا مسافر این شهر هستید، باز هم دیدن این مکان توریستی را در برنامه گشت‌های شهری خود بگنجانید. سیاره سبز دبی یکی از بزرگترین جاذبه‌های سیتی واک دبی است، زیرا یک تجربه تعاملی را برای بزرگسالان و کودکان فراهم می‌کند تا در مورد حیوانات و گیاهان مختلف بیاموزند. در واقع سیاره سبز دبی (Green Planet City Walk Dubai)، اولین جنگل استوایی سرپوشیده در امارات متحده عربی است که بیش از 3000 گیاه و حیوان را در خودش جای داده است. این گنبد زیستی محصور که در قلب دبی و در تقاطع جاده الوصل و جاده صفا قرار دارد، توسط دانشمندان و جانورشناسان حرفه‌ای اداره می‌شود که هدفشان ارائه آموزش در مورد اکوسیستم متنوع زمین است.

افراد در هر گروه سنی، از جمله بچه‌های کوچک، با انبوهی از فعالیت‌های ارائه شده در The Green Planet Dubai لذت می‌برند! جنگل‌های آکواریومی نیز از موجودات دریایی مختلف مانند ماهی‌ها، لاک‌پشت‌ها و غیره تشکیل شده‌اند و شما می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. همچنین مجموعه‌ای از 1000 ماهی پیرانا در آکواریوم سیاره سبز وجود دارند! از طرفی فعالیت‌های سرگرم کننده بسیاری نیز در این منطقه سرپوشیده برای خانواده‌ها وجود دارد.

این جنگل‌های بارانی استوایی سرپوشیده در دبی، دارای گونه‌های متنوعی مانند تنبل‌ها، میمون‌ها، مارها، حشرات و تعداد زیادی پرنده است که می‌توانید از نزدیک با آن‌ها تعامل داشته باشید! اگر از تاریکی نمی‌ترسید، ممکن است بخواهید از غار خفاش‌ها نیز دیدن کنید، جایی که می‌توانید نگاه دقیق‌تری به این موجودات و زندگی شبانه‌شان داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سیاره، پیشنهاد می‎کنیم که به ادامه این مطلب از روتس کپیتال توجه کنید.

در سیاره سبز دبی بچه‌ها حقایق زیادی درباره حیات وحش می‌آموزند

برای تجربه‌ای همه جانبه‌تر در سیاره سبز دبی، حتی می‌توانید به عنوان نگهبان باغ وحش در طول روز، فعالیت‌هایی را امتحان کنید! این تور سه ساعته با راهنما به شما امکان می‌دهد تا آنچه را که در زیست‌گاه سیاره سبز می‌گذرد تجربه کنید. بنابراین می‌توانید تغذیه حیوانات را بررسی کنید و در مورد مراقبت از آن‌ها نکاتی را بیاموزید. همچنین می‌توانید تور VIP سیاره سبز را انتخاب کنید و از موجودات عجیب و غریب دیدن کرده و انش بیشتری کسب کنید.

اگر به دنبال یک برنامه آموزشی عمیق‌تر در مورد مراقبت از حیوانات هستید، سیاره سبز یک دوره شش هفته‌ای 20 ساعته برای کودکان 12 تا 18 ساله ارائه می‌دهد. در اینجا، بچه‌ها می‌توانند یاد بگیرند که چگونه از حیوانات مراقبت کنند، به آن‌ها غذا بدهند و آموزش‌های اولیه را درباره حیوانات می‌بینند.

آیا به اندازه کافی شجاع هستید که یک مار را نوازش کنید؟

اگر یک روز کامل برای کاوش در این مکان کافی نیست، می‌توانید یک شب را در این جنگل بارانی سرپوشیده رزرو کنید و شب را با صدای جنگل بخوابید! همچنین می‌توانید با دیدن ستارگان، تجربه‌ای منحصر به فرد را در سیاره سبز دبی داشته باشید. یکی دیگر از تجربه‌های منحصربه‌فرد در این جنگل بارانی، رعد و برق داخلی است که هر بار رأس ساعت ۱ بعد از ظهر و ۵ بعد از ظهر رخ می‌دهد!

اگر هم نگران خیس شدن در این جنگل بارانی هستید، باید بدانید که مناطقی در آن وجود دارد که می‌توانید بدون خیس شدن در آن‌ها قرار بگیرید و سیار را ببینید. علاوه بر این‌ها، کارشناسانی نیز حضور دارند که اهمیت طوفان‌ها، آنچه در هنگام رعد و برق اتفاق می‌افتد و همچنین واکنش حیوانات به آن‌ها را توضیح می‌دهند. شما حتی می‌توانید با حیوانات بازی کرده و آن‌ها را لمس کنید!

آیا به اندازه کافی شجاع هستید که یک مار را نوازش کنید؟

سیاره سبز دبی چیست؟

سیاره سبز دبی یک محیط پایدار برای زندگی بیش از 3000 گونه گیاهی و حیوان است. علاوه بر این، نمایی از یک جنگل بارانی سرپوشیده گرمسیری را تداعی می‎کند. ارائه یک محیط جذاب درست مانند خانه تمام حیواناتی که در آن نگهداری می‌شوند، واقعا شگفت‌انگیز است. علاوه بر این سیاره سبز، پکیج‌های بازی و لمس حیوانات مختلف را نیز ارائه می‌دهد. همچنین تجربه پیک نیک در جنگل‌های بارانی و دیدن باغ وحش را نیز فراهم می‎سازد.

محل سیاره سبز دبی کجاست؟

سیاره سبز دبی در داخل سیتی واک در الوصل قرار دارد. علاوه بر این، با خیابان المدینه و خیابان الملتقا همسایه است. برای مشاهده بهتر نقشه سیاره سبز دبی می‎توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

  • آدرس: امارات متحده عربی – دبی – الوصل – سیتی واک
  • تلفن:  +971 4 317 3999

سیاره سبز دبی کجاست و اقامت دبی با روتس کپیتال

جاذبه‌های نزدیک به سیاره سبز دبی

موقعیت استراتژیک City Walk موجب نزدیکی Green Plant  به جوامع و جاذبه‌های مختلف شده است. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • تا Business Bay حدود 9 دقیقه فاصله دارد.
  • تا Al Quoz 4 Dubaiتقریبا 12 دقیقه فاصله دارد.
  • تا الحدیبه تقریبا 10 دقیقه فاصله دارد.
  • تا کوکا کولا آرنا حدود 4 دقیقه فاصله دارد.
  • تا رصدخانه Sky Viewsتقریبا 6 دقیقه فاصله دارد.

چگونه به سیاره سبز برویم؟

با استفاده از تاکسی، اتوبوس یا مترو می‌توانید خیلی سریع و راحت به Green Plant برسید. اگر می‌خواهید سوار اتوبوس شوید، باید توجه داشته باشید که نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس عبارتند از:

  • ایستگاه شرکت نفت دبی – 01: 9 دقیقه فاصله
  • ایستگاه مرکز توانبخشی – 01: 10 دقیقه فاصله
  • در مورد ایستگاه‌های مترو، باید بگوییم که ایستگاه مترو Business Bay نزدیک است و فقط 12 دقیقه فاصله دارد.

جاذبه‌های نزدیک به سیاره سبز دبی و اخذ اقامت امارات با روتس کپیتال

ساعات کاری سیاره سبز دبی

ساعات کاری Green Planet Dubai از ساعت 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر هر روز است. بنابراین می‌توانید در هر روز از هفته که مناسب شماست برای بازدید از آن برنامه‌ریزی کنید. همچنین در نظر داشته باشید که آخرین بلیت به صورت آنلاین ساعت 15:30 یا در گیت رأس ساعت 17:00 فروخته می‌شود.

پارکینگ خودرو

بازدیدکنندگان سیاره سبز می‌توانند به مدت چهار ساعت به صورت رایگان در پارکینگ زیرزمینی مرکز خرید سیتی واک پارک کنند. در واقع هزینه پارکینگ با مبلغ 160 درهمی که برای بلیطGreen Planet  پرداخت می‎کنید، محاسبه می‌شود. پس از گذشت 4 ساعت، هر ساعت اضافه که در پارکینگ بمانید، 20 درهم باید بپردازید. همچنین، مطمئن شوید که رمز خود را قبل خروج از پارکینگ تأیید کنید.

سیاره سبز چه چیزی برای ارائه دارد؟

اگر مطمئن نیستید که چرا باید از سیاره سبز بازدید کنید یا در آنجا چه کاری انجام دهید، باید این اطمینان را به شما بدهیم که چیزهای سرگرم کننده، آموزش‌های مختلف و کشف و تجربه کارهای متنوعی را خواهید داشت. این مرکز چیزهای زیادی برای ارائه دارد و متشکل از سه بخش است که عبارتند از گنبدزیستی، حیوانات جنگل و جنگل‌های بارانی.

ساعات کاری سیاره سبز دبی و زندگی در امارات با روتس کپیتال

کارهایی که باید در سیاره سبز شهر دبی انجام دهید

اول از همه، حیوانات مختلفی در سیاره سبز دبی وجود دارند. شما می‎توانید از آن‌ها بازدید کرده و ارتباط نزدیکی را با این حیوانات برقرار کنید. جلسات مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای آن‌ها بلیط رزرو کنید. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • رعد و برق گرمسیری
  • بازدید از موجودات شب و دیدن آن‌ها از نزدیک
  • تبدیل شدن به نگهبان باغ وحش برای یک روز
  • بازدید از تنبل درختی
  • تجربه جادویی یک طوفان گرمسیری
  • تماشای ماهی شریر پیرانا
  • برنامه‌های آموزشی
  • گرفتن و دست زدن به مار و سایر حیوانات در سیاره سبز دبی

کودکان هنگام بازدید از حیوانات تجربه واقعی بودن در کنار آن‌ها را کسب کرده و چیزهای زیادی یاد می‌گیرند. همچنین یکی از اهداف Green Planet این است که به مکانی برای سفرهای مختلف علمی مدارس و اردوهای تابستانی تبدیل شود. همه این‌ها برای آموزش کودکان در مورد جنگل‌های بارانی، حیوانات و ارزشمند بودن آن‌ها است.

پذیرش حیوانات از سوی بازدیدکنندگان در سیاره سبز

علاوه بر تمام مواردی که تا به اینجا گفتیم، پذیرش حیوانات از سوی بازدیدکنندگان، یکی از جدیدترین ابتکارات در سیاره سبز است. هدف این کار حمایت از کودکان با استعداد و همچنین ارائه مراقبت عالی و حرفه‌ای از حیوانات است. این ابتکار جدید به شما امکان می‌دهد تا حیوانی را به مدت یک سال کامل برای نگهداری قبول کرده و به ابتکارات تحقیقاتی و آموزشی کمک کنید.

دیدنی‌های سیاره سبز دبی و مهاجرت به دبی با روتس کپیتال

برگزاری مناسبت‌ها در سیاره سبز

رویدادهای مختلفی در Green Planet رخ می‌دهد، از کمپینگ در جنگل‌های بارانی گرفته تا برگزاری جشن‌های تولدهای بزرگ گرمسیری. این مکان می‌تواند تا یک هزار مهمان را در خود جای دهد و تجربه جذابی را ایجاد کرده و پذیرایی ممتازی را  انجام دهد.

کافه‌ سیاره سبز

قطعا خوردن یک غذای خوشمزه در وسط جنگل بارانی لذت بخش خواهد بود. در قلب سیتی واک دبی یک کافه وجود دارد که با تم گرمسیری بوده و منوی کاملی دارد. شما با انتخاب انواع خوراک‎های خوشمزه، می‎توانید یک روز عالی و به یادماندنی را در کنار حیوانات عجیب و دوست داشتنی سپری کنید.

بلیط سیاره سبز دبی

هزینه ورودی سیاره سبز دبی به شکل پایه 160 درهم است ولی گزینه‌ها و انتخاب‌های زیادی برای شما وجود دارد که ممکن است این هزینه را افزایش دهد. به عنوان مثال بلیط‌های VIP و سایر امکانات و خدماتی که در تمام روز استفاده می‎کنید، هزینه نهایی را مشخص می‌کنند.

رزرو بلیط سیاره سبز دبی و سرمایه‌گذاری در دبی با روتس کپیتال

حقایق جالب در مورد سیاره سبز دبی

  • سیاره سبز در واقع ارائه یک نگاه اجمالی قابل توجه از عملکرد درونی یک اکوسیستم است.
  • بیشتر حیوانات آن بومی آمریکای جنوبی است.
  • فرصتی آموزشی و در عین حال سرگرم کننده برای دیدن گونه‌های متنوع خزندگان و دوزیستان خواهید داشت.
  • از دیدن بزرگترین درخت مصنوعی جهان شگفت زده می‎شوید زیرا محیطی جذاب را برای زیستگاه‌های مختلف آن ایجاد می‌کند.
  • سیاره سبز، یک گنبد زیستی منحصر به فرد و یکی از جنگل‌های بارانی سرپوشیده در خاورمیانه است.
  • سیاره سبز در داخل یک ساختمان شیشه‌ای 150 فوتی قرار دارد.
  • رطوبت این مکان 70 درصد بالاتر از سطح نرمال تنظیم شده است و دما بین 77 درجه فارنهایت و 82 درجه فارنهایت باقی می‌ماند.

پکیج‌های سیاره سبز همراه با قیمت

  • بلیت روزانه: 160 درهم
  • کارت VIP: 199 درهم
  • بازدید از تنبل درختی: 400 درهم
  • بازدید از پرندگان: 350 درهم
  • بازدید از مورچه خوار: 300 درهم
  • بازدید از آرمادیلو: 300 درهم
  • بازدید از جوجه تیغی: 300 درهم
  • بازدید از خزندگان: 350 درهم
  • کمپ در جنگل‌های بارانی: 750 درهم
  • رودخانه رنگین کمان: 400 درهم
  • تجربه نگهبانی باغ وحش: 410 درهم

حقایق جالب در مورد سیاره سبز دبی و اقامت دائم دبی با روتس کپیتال

سخن آخر

بازدید از سیاره سبز دبی مطمئناً یک تجربه فراموش نشدنی برای کودکان و بزرگسالان خواهد بود. اگر شما موفق به اخذ اقامت در دبی شده‌اید، خوب است که برای بازدید از این مکان اقدام کنید. اگر هم رویای زندگی در دبی را دارید ولی هنوز موفق به مهاجرت نشده‌اید، باید بداندی که شرکت روتس کپیتال شما را برای اخذ اقامت دبی از طریق خرید ملک در دبی یا ثبت شرکت در دبی همراهی می‎کند. بنابراین دیگر نگران امور مهاجرت و اقامت خود نباشید و همین امروز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

پیام بگذارید

یازده + هجده =