دبی مقصدی چشمگیر و پرجمعیت‌ترین شهر امارات متحده عربی است. آسمان‌خراش‌های عظیم، مراکز خرید لوکس، امکانات شهری و معماری جسورانه از ویژگی‌های بارز این شهر هستند. خرید ملک در دبی یک گزینه سرمایه‌گذاری عالی برای سرمایه‌داران است و امکان اخذ اقامت را برای آن‌ها فراهم می‎کند. آپارتمان‌های لوکس و ویلاها با آخرین امکانات رفاهی و مناظر دیدنی، بخش بزرگی از بازار املاک این شهر را تشکیل می‌دهند. دبی دارای ویلاهای افسانه‌ای با باغ‌های وسیع، معماری لوکس و مدرن‌ترین امکانات روز است. برای خرید ویلا، پروژه‌های منحصر به فرد در دبی شامل ” ویلاهای جزایر پالم”، “گاردن هومز” و “خانه‌های کانال کوو تاون” و … هستند.

آیا خرید ویلا در دبی ایده خوبی است؟

زندگی در دبی می‌تواند به معنای زندگی کردن در رؤیا باشد اگر بودجه لازم را دارید، می‌توانید به سرعت به یک ویلای مجلل 6000 فوت مربعی در جزیره مصنوعی نخل جمیرا یا هر یک از پروژه‌های مسکونی متعدد در امارت نقل مکان کنید. اگر می‌خواهید واقعاً عظمت دبی را تجربه کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویلای مناسبی را برای خود در این شهر پیدا کنید .

بیش از 6000 ویلا در دبی برای فروش وجود دارند که از نظر اندازه و دکوراسیون در جهان متفاوت هستند. کسانی که دوست دارند سبک‌ها و امکانات فوق‌العاده را تجربه کنند، می‌توانند اقدام به خرید ملک در دبی کرده و در پروژه‌هایی مانند ویلاهای دبی هیلز سرمایه‌گذاری کنند. از سوی دیگر، کسانی که زیبایی و سبک‌های معماری مینیمال را ترجیح می‎دهند، می‌توانند ویلاهایی با قیمت متوسطی را در مناطقی مانند میردیف یا دیره بیابند.

خرید ویلا در دبی اگر می‌خواهید در پر جنب و جوش ترین مرکز تجاری دبی ویلا بخرید، باید به مرکز شهر دبی بروید. این منطقه پر رونق به دلیل ترکیب استثنایی از برج‌های مسکونی مجلل و پروژه‌های تجاری بزرگ شناخته شده است. در صورتی که به دنبال ویلاهای لوکس برای زندگی در دبی هستید، یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما انتخاب ویلاهای عرب رنچز است. این پروژه مسکونی توسط شرکت عمار که دارای خانه‌های لوکس زیادی برای فروش در دبی است، ارائه می‎شود. این واحدها با بهترین استانداردها طراحی شده اند و به جاذبه های اصلی شهر مانند باشگاه چوگان و مرکز سوارکاری دبی و برج خلیفه نزدیک هستند. بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی به دلیل سود بالای اجاره، عدم وجود مالیات بر دارایی، افزایش جمعیت، فرصت‌های توسعه مداوم، صلاحیت ویزا و قانون معافیت مالیات در خرید ملک، اقدام به خرید ویلا در شهر دبی می‎کنند. پس از خرید ملک و پرداخت هزینه انتقال به دپارتمان اراضی دبی، هیچ مالیاتی برای سرمایه‎گذاران خارجی وجود ندارد. این مسئله به افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری املاک کمک می‌کند.

شرایط خرید ویلا در دبی با روتس کپیتال

انواع ویلا در دبی

خرید خانه در دبی، طیف وسیعی از گزینه‌ها را از نظر نوع واحد، محدوده قیمت و فضای تحت پوشش، شامل می‎شود. منطقه انتخابی، سبک معماری و امکانات رفاهی متفاوت، بر قیمت‌ها تاثیرگذارند و می‎توان ویلاهای دبی را به دو بخش ساحلی و شهری تقسیم کرد. به عنوان مثال، املاک نزدیکتر به اسکله یا سواحل دبی معمولا قیمت بالاتری دارند. برخی از افراد ممکن است ویلاهای کوچک با یک یا دو اتاق را انتخاب کنند در حالی که ممکن است برخی دیگر، مجموعه‌ای از واحدهای دوبلکس یا تریپلکس با بالکن‌های متعدد یا یک تراس بزرگ روی پشت بام را ترجیح بدهند. بیشتر املاکی که دارای معماری مدرن هستند، فضای سبز، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی، انباری و اتاق خدمتکار مجزا دارند.

مناطق محبوب برای خرید ویلا در دبی

مناطق ساحلی مانند پالم جمیرا مجموعه‌ای منحصر به فرد از واحدهای لوکس را ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها نیز کاملاً مبله و آماده انتقال هستند. اگر به‌دنبال ویلاهای کاملاً مبله و آماده برای خرید هستید، می‌توانید در البراری ، جمیرا و دبی ویلای مورد نظرتان را جستجو کنید. برای گزینه‌های مقرون به‌صرفه‌تر، خریداران می‌توانند ویلاهای موجود در روستای جمیرا (JVT) و دبی لند را مشاهده کنند.

گزینه‌های در دسترس برای خرید ویلا در دبی

خریداران بالقوه می‌توانند طیف وسیعی از ویلاهای 2 خوابه تا 6 خوابه در دبی را انتخاب کنند. قیمت ویلای 2 خوابه از 700 هزار درهم در مناطق نسبتاً مقرون به صرفه مانند دبی لند شروع می‌شود. املاکی که به طور انحصاری در ساحل ساخته شده‌اند، دارای مجموعه‌ای از ویلاهای 2 خوابه با ویوی دریا را دارند که به قیمت 22 میلیون درهم برای فروش در دسترس هستند. یک ویلای 3 خوابه حدود 2.3 میلیون هزینه دارد در حالی که املاک خارج از طرح در منطقه Akoya Oxygen حدود 750 هزار درهم هزینه دارند. برای گزینه‌های لوکس‌تر مانند ویلا‌های 6 خوابه، محدوده قیمت مورد انتظار از 4 میلیون درهم تا 8 میلیون درهم است. در امارات هیلز نیز می‎توانید ویلاهایی در حدود 68 میلیون درهم تا 98 میلیون درهم را بیابید.

چگونه در دبی ویلا بخریم؟

ایده سرمایه‌گذاری در ویلاهای دبی ممکن است در ابتدا به خصوص برای سرمایه‌گذاران خارجی و کسانی که تازه وارد دبی شده‌اند سخت به نظر برسد. قبل از انجام یک حرکت بزرگ، درک الزامات قانونی مهم است. بنابراین توصیه می‎کنیم که از کمک شرکت روتس کپیتال دبی برای یافتن ویلای مورد نظر خود در دبی استفاده کنید. خرید املاک و مستغلات در دبی زیر نظر اداره زمین دبی (DLD) است. شما باید 2% از ارزش ملک را به عنوان هزینه خدمات آژانس املاک خود بپردازید. DLD هزینه‌های انتقال را 4 درصد می‌داند که 2 درصد آن را خریدار و 2 درصد را فروشنده می‌پردازد. در روز انتقال، 250 درهم به عنوان هزینه صدور سند مالکیت باید پرداخت شود. برای تکمیل ثبت ملک با DLD، در صورتی که قیمت ملک ویلا برابر یا بیشتر از 500،000 درهم باشد، باید 4000 درهم هزینه ثبت کنید یا اگر قیمت خانه کمتر از 500،000 درهم باشد، 2000 درهم باید پرداخت کنید. این کار پس از انتقال تمام پول به فروشنده انجام می‌شود. در صورت داشتن وام مسکن در ملک، باید هزینه ای را نیز برای ثبت رهن به DLD پرداخت کنید که با نرخ 0.25% مبلغ وام ثبت شده محاسبه می‌شود. برای خریداران رهن املاک تکمیل شده در دبی، 25 درصد پیش پرداخت برای مهاجران و 20 درصد برای اتباع امارات به صورت نقدی به فروشنده لازم است. مابقی مبلغ توسط بانک قابل تامین است. 25% پیش پرداخت حداقل نیاز برای خریداران خارجی است، بنابراین شما باید قبل از شروع فرآیند، این مبلغ را در نظر بگیرید.

هزینه خرید ویلا در دبی چقدر است؟

خریداران و به خصوص مهاجران عموماً از هزینه‌های مربوط به خرید ملک در دبی بی‌اطلاع هستند. این هزینه‌ها در حدود مبلغی بین 500 تا 5 هزار درهم است که توسط فروشنده به توسعه دهنده پرداخت می‌شود. سپس، خریدار باید 4٪ از ارزش ملک را به عنوان هزینه انتقال به دپارتمان زمین دبی (DLD) بپردازد. اگر خریدار در نظر دارد وام مسکن بگیرد، بانک‌های مربوطه درگیر خواهند شد و هزینه‌های ثبت نام وام معمولاً با نرخ 0.25٪ از مبلغ وام محاسبه شده و کسر می‌شود. این هزینه‌ها به اداره زمین دبی نیز قابل پرداخت است. شما باید مبالغی را نیز برای کمیسیون کارگزار یا آژانس درگیر در فرآیند خرید ملک و همچنین هزینه خدمات سالانه را نیز بپردازید. معمولاً توسعه دهنده درخواست پیش پرداخت هزینه‌های خدمات سالانه را نیز در ابتدای سال مطالبه می‎کند.

چه کسانی می توانند در دبی ویلا بخرند؟

بازار املاک و مستغلات دبی به روی همه افراد از هر ملیت و قشری که باشند باز است. از افراد محلی گرفته تا سرمایه‌گذاران بین‌المللی‌ برای خرید ویلا در دبی اقدام می‎کنند. نکته‌ای که باید در هنگام جستجوی خانه در نظر داشته باشید این است که آیا دولت امارات به شما اجازه خرید ملک در منطقه مورد نظرتان را می‌دهد یا خیر. در سال 2000، قانونی تصویب شد که برای خارجی‌ها امکان خرید ملک در محدوده‌های مشخصی را فراهم می‌کرد. شما فقط در مناطق خاصی که به عنوان مناطق آزاد شناخته می‌شوند، امکان خرید ملک را دارید. مناطق املاک آزاد دبی شامل ام حریر، البرشا، امارات هیلز، جبل علی، الغوز، راس الخور، ناد الشیبا و بسیاری موارد دیگر می‎شوند. خرید ویلا در دبی بسیار ساده است و تنها به پاسپورت معتبر نیاز دارد. شما به عنوان خریدار باید هویت مشخصی داشته باشید. برای اینکه واجد شرایط شوید، لزوماً نیازی به داشتن مجوز اقامت ندارید. در صورت نیاز به اقامت در این کشور برای تکمیل فرآیند خرید، می‌توانید ویزای شش ماهه‌ای تحت عنوان ویزای دارندگان ملک را انتخاب کنید که توسط دولت امارات به ویژه برای خریداران ملک معرفی شده است. برای واجد شرایط بودن برای این ویزا، ملک مورد نظر شما برای خرید، باید حداقل 1 میلیون درهم ارزش داشته باشد.

بهترین مناطق دبی برای خرید ویلا کدامند؟

پالم جمیرا یکی از محبوب ترین محله های دارای ویلا برای فروش در دبی است. این مقصد لوکس به خاطر چشم اندازهای خیره کننده کنار ساحل و امکانات پیشرفته‌اش شناخته شده است. این منطقه از دبی دارای برخی از بهترین استراحتگاه‌های مجلل دبی و بیش از 80 رستوران، سالن استراحت و جاذبه‌های دیگر است که آن را به کانونی برای بسیاری از مردم محلی و مهاجران تبدیل کرده است. دومین منطقه محبوب، عربین رنچرز است. این منطقه مملو از خانه‌های ویلایی در دبی است و در جاده شیخ محمد بن زاید واقع شده است. این انجمن همچنین شامل باشگاه گلف Arabian Ranches، باشگاه سوارکاری و چوگان دبی است. امارات هیلز نیز یک گزینه عالی برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. این منطقه متشکل از عمارت‌های منحصر به فرد سفارشی در مساحتی بین 12000 تا 45000 فوت مربع است. امارات هیلز دارای خیابان‌های عریض و آرام با ردیفی از درختان و محوطه‌سازی‌های شیک است. همچنین یک دریاچه و سه پارک بزرگ با منظره زیبا نیز در آن وجود دارد که برای قدم زدن یا لذت بردن در کنار خانواده بسیار عالی است.

آیا خارجی‌ها می‌توانند در دبی ملک بخرند؟

بله، خارجیان نیز امکان خرید ملک در دبی را در مناطق مشخص شده برای مالکیت املاک خارجی دارند. این مناطق توسط حاکم امارت دبی تعیین می‌شوند و شامل مناطقی مانند پالم جمیرا، مرکز شهر دبی، مارینا دبی، عربین رنچرز و جمیرا بیچ رزیدنس هستند.

توصیه می‌شود که سرمایه‌گذاران خارجی، خرید ملک در دبی را از طریق شرکت‌های املاک و مستغلات قانونی مانند روتس کپیتال خریداری کنند تا خطر کلاهبرداری و املاک جعلی را کاهش دهند. بنابراین برای خرید ملک مورد نظر خود با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و فرم مشاوره را در سایت پر کنید.

همین حالا درخواست مشاوره رایگان ثبت کنید

بهترین مشاوره پیش از خرید ملک در دبی