بهترین مراکز خرید دبی برای دوستداران مد و فشن

2مرداد1402
0 نظر
بهترین مراکز خرید دبی برای دوستداران مد و فشن

اگر زندگی در دبی را انتخاب کنید و به امارات متحده عربی مهاجرت کنید، خواهید دید که مراکز خرید در دبی مظهر مدرنیته هستند و با ارزش‌های سنتی، حال و هوای دلپذیر، معاملات عالی، فضاهای باز وسیع و غذاخوری‌های متنوع، توجه همه ملل را به خود جلب می‎کنند. با اخذ اقامت دبی می‎بینید که این شهر فوق مدرن تقریباً هر رویایی را که تصور کنید به شما ارائه می‌دهد. از غذاهای فوق‌العاده گرفته تا تفریحات هیجان‌انگیز ​​خانوادگی، مکان‌های عاشقانه دونفره و برترین سازه‌های جهان را در دل خود دارد. همچنین تجربه خرید هیجان‌انگیزی را برای یافتن سوغاتی، هدیه یا حتی محصولاتی که ممکن است هیچ کجا پیدا نکنید را خواهید داشت. اگر از دوستداران مد و فشن هستید، دبی بهترین مراکز خرید را برای شما دارد و ما در این مطلب از شرکت روتس کپیتال، به شما برخی از آن‌ها را معرفی می‎کنیم.

بهترین مراکز خرید دبی برای دوستداران مد و فشن و زندگی در دبی با روتس کپیتال

 

  1. دبی مال (Dubai Mall)

دبی مال به عنوان بزرگترین مراکز خرید جهان شناخته می‎شود. خرید از این مرکز بزرگ و باشکوه، یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز را برای بازدیدکنندگان فراهم می‎کند. دبی مال تلفیقی از هنر و معماری است و یک آکواریوم بزرگ نیز در وسط آن قرار دارد که آبزیان زیبایی را نمایش می‎دهد. این مرکز خرید دارای بیش از 1200 فروشگاه است که برندهای معروف و مارک‌های مطرح را پوشش می‌دهند. می‌توانید تمام برندهای لوکس مانند دیور (Dior) و فندی (Fendi) را پیدا کنید.

برای تفریح ​​خانوادگی، می‌توانید به یک پیست اسکیت سرپوشیده این مرکز خرید بروید یا به آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیر آب آن سر بزنید. مانند هر مرکز خرید دیگری، دبی مال نیز فودکورت و غذاخوری‌های فراوانی دارد که در مرکز شهر قرار دارند.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – جنب برج خلیفه – در امتداد جاده شیخ زاید – خیابان مرکز مالی

ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب، پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد

تلفن:   +971 800 382246255

مرکز خرید دبی مال برای دوستداران مد و فشن و اخذ اقامت دبی با روتس کپیتال

 

  1. مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates)

مرکز خرید امارات طیف گسترده‌ای از پوشاک، مد خیابانی و برندهای مد روز را شامل می‎شود. به‌علاوه جاذبه‌های سرپوشیده فراوانی را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید یک فروشگاه اپل به‌سبک بوتیک، مارک‌هایی مانند هاروی نیکولز و مارکس‌اند اسپنسر، و یک منطقه Fashion Dome با هزاران تن از طراحان را دارد. در این مرکز خرید می‎توانید علاوه بر خرید بهترین پوشاک و لوازم جانبی مد روز در کافی شاپ‌های دنج استراحت کنید. این مرکز خرید وسیع فضایی مجلل، شیک دارد و تنها 13 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – البرشا 1 – البرشا – خیابان شیخ زاید

ساعات کار: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب

تلفن: +971 800 6636255

  1. مرکز خرید ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall)

مرکز خرید ابن بطوطه که نام خود را از کاشف معروف عرب، ابن بطوطه گرفته است با الهام از همین موضوع، بخش‌های مختلفی را از کشورهای اندلس، مصر، تونس، هند، ایران و چین ارائه می‌دهد. هر بخش با معماری استادانه و سقف‌های بلند ساخته شده و سقف این مرکز به شکل آسمان رنگ‌آمیزی شده است. یک مجسمه فیل طلایی غول پیکر نیز در این مرکز خرید قرار دارد که زیبایی آن را دوچندان می‎کند. شما مجموعه کاملی از مد، لباس‌های مجلل و خیابانی و هم فروشگاه‌های پوشاک و کالاهای ورزشی را خواهید یافت که همگی محصولات باکیفیت و جذابی را ارائه می‎کنند.

ابن بطوطه تجربه خرید بین‌المللی و منحصر به فردی را برایتان به ارمغان می‎آورد و همچنین هزاران برند شناخته شده را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید تنها 20 دقیقه با ماشین از جنوب مرکز شهر فاصله دارد.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – روستای جبل علی – خیابان شیخ زاید

ساعات کار: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب

تلفن: +971 4 368 5543

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی و زندگی در دبی با روتس کپیتال

 

  1. مرکز خرید دبی فستیوال سیتی (Dubai Festival City)

مرکز خرید فستیوال دبی، در امتداد سواحل نهر دبی واقع شده و بیش از 400 فروشگاه و رستوران در کنار آب دارد. فروشگاه‌های این مرکز شامل تنها شعبه از فروشگاه ایکیا (IKEA) و سایر برندهای معتبر است. شما می‌توانید برای تفریح در امتداد Canal Walk این مرکز خرید قدم بزنید. در همین راستا چندین غذاخوری زیبا، مجلل و خودمانی در کنار آب قرار دارد. در مرکز خرید فستیوال دبی، می‌توانید نمایش IMAGINE با فواره، نور و لیزر را هر شب تماشا کنید. این یک مرکز خرید تنها 18 دقیقه با ماشین از شرق مرکز شهر فاصله دارد.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – نزدیک به دبی کریک و چسبیده به بلوار فستیوال

ساعات کار: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

تلفن:  +971 800 332

 

مرکز خرید دبی فستیوال سیتی و اقامت دبی با روتس کپیتال

 

  1. مرکز خرید سیتی سنتر میردیف (City Centre Mirdif)

سیتی سنتر شهر میردیف بیش از 430 فروشگاه و گزینه‌های سرگرمی جذاب دارد که برای همه افراد هیجان‌انگیز است. برخی از جاذبه‌های اصلی خرید در این مرکز عبارتند از فروشگاه‌های بزرگ لنگر، سنتر پوینت  و دبنهامز. همچنین می‌توانید در بخش  iFlyاین مرکز خرید، یک تجربه چتربازی عالی را در داشته باشید. بچه‌ها می‎توانند در مجموعه Little Explorers بازی کنند یا در سالن بولینگ سرپوشیده به انجام این ورزش مهیج بپردازند. در این مرکز خرید اقلام متنوعی اعم از لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، مد و پوشاک، کفش، لوازم سرگرمی، اسباب‌بازی و … وجود دارند. City Center Mirdif حدود 20 دقیقه از شرق مرکز شهر فاصله دارد.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – میردیف – خیابان شیخ محمد بن زاید

ساعات کار: دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب

تلفن: +971 800 226255

 

مرکز خرید دبی سیتی سنتر میردیف و اقامت امارات با روتس کپیتال

 

  1. دبی اوت لت مال (Dubai Outlet Mall)

مرکز خرید اوت لت دبی مکانی برای یافتن اجناس فوق العاده و قیمت‌های مناسب در تمام طول سال است. اگر به دنبال بهترین طراحان مد لباس هستید، اما نمی‌خواهید قیمت‌های گزافی را به بوتیک‌ها بپردازید، مارک‌های طراحانی مانند Diane von Furstenberg، Marc Jacobs  و Burberry را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. اگر هم به دنبال ابزار، لوازم الکترونیکی، جواهرات یا عطر و ادکلن هستید؟ در دبی اوت لت مال گزینه‌های زیادی را در دسترس خواهید داشت. این مرکز خرید 20 دقیقه از جنوب شرقی مرکز شهر فاصله دارد.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – دبی اوتلت مال – خیابان دبی – العین – مسیر 66

ساعات کار: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب

تلفن: +971 4 423 4666

 

 

  1. مرکز خرید وافی سیتی (Wafi City)

وافی سیتی یکی از نمادین‌ترین مراکز خرید در دبی است که تجربه خرید کاملی را در محیطی با الگوبرداری از مصر باستان همراه و با حال‌وهوای مجلل ارائه می‌دهد. این مرکز خرید به همان اندازه که یک تجربه خرید ناب را دارد برای، عکاسی نیز مکانی مناسب است. در این مرکز خرید یک معبد مصری با مجسمه‌های غول پیکر وجود دارد. همچنین تعداد زیادی بوتیک مد به سبک خاورمیانه و همچنین طیف گسترده‌ای از برندهای لوکس بین‌المللی برای مد و فشن را نیز در آن خواهید دید. با رفتن به این مرکز خرید احساس می‌کنید که در خیابان‌های مصر باستان قدم می‌زنید. وافی سیتی تقریبا 11 دقیقه تا شمال شرقی مرکز شهر فاصله دارد.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – ام حریر 2 – خیابان عود متا

ساعات کار: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب

تلفن: +971 4 324 4555

 

مرکز خرید وافی سیتی و زندگی در شهر دبی با روتس کپیتال

 

  1. مرکز خرید بورجمان دبی (BurJuman Centre)

مرکز خرید BurJuman Center یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است، اما هنوز برخی از بهترین فروشگاه‌های مدرن و امکانات سرگرمی عالی را ارائه می‌دهد. همه برندهای پیشرو مانند H&M و Zara را در آن خواهید یافت و این امکان را خواهید داشت که یک فیلم پرفروش را در سالن سینمای مولتی پلکس پیشرفته این مرکز خرید تماشا کنید. مرکز خرید بورجمان دبی مجموعه‌ای کامل از فودکورت و  غذاخوری‌های متنوع را ارائه می‌دهد و محیطی رنگارنگ و دلپذیر دارد. چه به دنبال مد خیابانی باشید و یا خرید مد و فشن، بورجمان مکان خوبی است. مرکز BurJuman با رانندگی فقط 19 دقیقه تا شمال مرکز شهر فاصله دارد.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – المنخول – خیابان خالد بن الولید

ساعات کار: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب

تلفن: +971 4 352 0222

 

مرکز خرید بورجمان دبی و گرفتن اقامت دبی با روتس کپیتال

 

  1. دبی مارینا مال (Dubai Marina Mall)

دبی مارینا مال یک تجربه خرید معمولی و خانوادگی را با برندهای مختلف بین‌المللی و خدمات مد و فشن مقرون به صرفه در فضایی آرام ارائه می‌دهد. مطمئنا محصولات خوبی را از مارک‌های مد لوکس و خدمات زیبایی در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. از طرفی ناهارخوری‌های لوکس و با کیفیتی در فضای باز این مرکز خرید وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین آن‌ها Pier 7 است که دارای 7 رستوران هیجان‌انگیز و متنوع است که همگی صندلی‌های راحتی را در کنار آب ارائه می‌دهند.

این مرکز خرید بیش از 160 فروشگاه و غرفه دارد و شامل یک منطقه بازی عالی برای کودکان است. دبی مارینا مال مکانی سرگرم‌کننده و مناسب برای خانواده‌ها دارد و در کل حدود 22 دقیقه تا جنوب مرکز شهر فاصله دارد.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – دبی مارینا – خیابان شیخ زاید

ساعات کار: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب

تلفن: +971 4 436 1020

 

مرکز خرید دبی مارینا مال و بدست آوردن اقامت دبی با روتس کپیتال

 

  1. مرکز خرید مرکاتو (Mercato Shopping Mall)

مرکز خرید مرکاتو برای تداعی تجربه قدم زدن در ایتالیای دوره رنسانس است. کف این مرکز خرید با سنگ‌فرش تزئین شده و جدیدترین برندهای بین‌المللی را ارائه می‌کند. در مرکاتو، فروشگاه‌هایی مانند Gap، Laura Ashley، Mango، Jack Willis و … را خواهید یافت. همچنین می‌توانید فروشگاه‌های غذایی منحصربه‌فردی مانند رستوران هندی Gazebo، بار شکلات آلیسون نلسون و سایر فروشگاه‌های مواد غذایی خاص را پیدا کنید. این مرکز خرید همچنین دارای یک بخش مرکز سرگرمی ویژه است که به طور خاص برای کودکانی که عاشق سوارکاری هستند اختصاص داده شده است.

این مرکز خرید تجربه‌ای مفرح و خاص را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد در حالی که جدیدترین برندهای مدرن را بررسی می‎کنید، به خارج از دبی و اروپای دوره رنسانس بروید. مرکز خرید مرکاتو تنها 8 دقیقه از غرب مرکز شهر فاصله دارد و در امتداد آب است.

نشانی: امارات متحده عربی – دبی – جمیرا 1 – جمیرا – خیابان جمیرا بیچ

ساعت کار: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تلفن: +971 4 344 4161

 

مرکز خرید مرکاتو دبی و زندگی لاکچری در دبی با روتس کپیتال

 

سخن آخر

اگر دوست دارید در بهترین مراکز خرید دبی به گشت و گذار و تهیه اقلام مورد نیازتان بپردازید، می‎توانید به کمک شرکت روتس کپیتال دبی برای اخذ اقامت خود و زندگی در دبی برنامه‌ریزی کنید. این شرکت به شما کمک می‎کند که با دریافت اقامت دبی، امکان دسترسی مداوم را به مراکز خرید مجلل، امکانات رفاهی بی‌نظیر و سطح بالای زندگی در این شهر داشته باشید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ما را در سایت پر کنید یا با کارشناسان روتس کپیتال تماس بگیرید. در ضمن اگر مرکز خرید دیگری نیز می‎شناسید که برای دوستداران مد و فشن مناسب است، اسم آن را برای ما کامنت کنید.

پیام بگذارید

5 × سه =