نمایشگاه‌های دبی

2مرداد1402
0 نظر
نمایشگاه‌های دبی

دبی، شهری پویا در هر زمینه است و به عنوان یکی از مقصدهای برجسته جهان در حوزه نمایشگاه‌ها نیز شناخته می‌شود. با شهرت بین‌المللی دبی در زمینه تجارت و گردشگری، این شهر هر ساله میزبان دسته‌های مختلفی از نمایشگاه‌های بین‌المللی بوده و جذابیت‌های خاصی را در قالب غرفه‌هایی به معرض نمایش می‎گذارد. این نمایشگاه‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله صنعت، تکنولوژی، فرهنگ و هنر، مد و طراحی، غذا و نوشیدنی، کشاورزی، سفر و گردشگری و … برگزار می‌شوند. اگر قصد ثبت شرکت در دبی را دارید و یت می‌خواهید اقامت خود را از طریق سرمایه‌گذاری در دبی کسب کنید، می‎توانید در نمایشگاه‌های سالانه دبی شرکت کرده و از آن‌ها ایاده بگیرید.

همچنین می‎توانید به عنوان یک غرفه‌دار در این نمایشگاه‌ها شرکت کرده و به خوبی با پتانسیل بازار کار امارات، بخش‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های مورد نیاز دبی و … آشنا شوید و با کسب این اطلاعات در امر سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در دبی، موفق‌تر عمل کنید. با این اوصاف اگر علاقه‌مند به حضور در رویدادهای دبی هستید، ما در این مطلب از شرکت روتس کپیتال به معرفی برخی از نمایشگاه‌های برتر دبی پرداخته‌ایم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

 

نمایشگاه‌های دبی و ثبت شرکت در دبی با روتس کپیتال

 

آشنایی با نمایشگاه بین‌المللی دبی

رویدادهای بین‌المللی دبی، در هر سال در مرکز نمایشگاه‌های دبی برگزار می‌شوند و میزبان صنایع مختلف از جمله خودرو، فناوری اطلاعات، سفر و گردشگری، مد و پوشاک، صنایع غذایی و … هستند. با حضور شرکت‌ها و برندهای برجسته جهانی، این نمایشگاه‌ها فرصتی عالی برای ارتباطات تجاری، برقراری روابط میان کارفرمایان و مشتریان و معرفی نوآوری‌های جدید هستند. در زیر برخی از مهمترین نمایشگاه‌های دبی را معرفی می‎کنیم.

 

  1. 1. نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی دبی 2023 (International Apparel and Textile Fair expo)

تاریخ نمایشگاه دبی – 27 تا 29 نوامبر 2023 مصادف با (6 تا 8 آذر 1402)

نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی (IATF) نمایشگاهی پیشرو است که کارشناسان این صنعت را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا مد، پیشرفت‌ها و فناوری اخیر در پوشاک و نساجی را به نمایش بگذارند.

IATF  طیف گسترده‌ای از محصولات مانند لباس، تزئینات، جواهرات، کیف‌های دستی و لباس‌های مد روز را معرفی می‌کند. بازدیدکنندگان ممکن است طیف وسیعی از محصولات نساجی و پوشاک مانند نخ‌های سنتی، پوشاک جین، لباس‌های فعال، لباس‌های روزانه، لباس‌های رسمی و لباس‌های طراحان انحصاری را کشف کنند.

این نمایشگاه تجاری دارای طراحان و برندهای لباس درجه یک خواهد بود که ممکن است به شما در یادگیری روند مد و کسب سود بیشتر در صنعت نساجی کمک کنند. این یکی از نمایشگاه‌های دبی در سال 2023 است و برای کسانی که در مشاغل مرتبط مانند: پوشاک، کارخانه‌های پارچه و شرکت‌هایی نساجی فعالیت می‎کنند، مناسب است.

نمایشگاه‌های دبی و سرمایه‌گذاری در دبی با روتس کپیتال

2. نمایشگاه فرودگاه دبی Airport Show Dubai expo

تاریخ نمایشگاه فرودگاه دبی – 14 تا 16 مه 2024 مصادف با (25 تا 27 اردیبهشت 1403)

نمایشگاه فرودگاه 2024 در دبی و کشور امارات برگزار می‌شود. این نمایشگاه و کنوانسیون بزرگ فرودگاهی برای نمایش پیشرفت‌ها و فناوری‌های اخیر در صنعت فرودگاهی است. این رویداد مکانی است که صدها غرفه‌دار خدمات خود را از کشورهای مختلف در آن به نمایش می‌گذارند. شرکت‌کنندگان ممکن است در اینجا کالاها و خدمات مختلفی مانند نقشه‌ها و برنامه‌ریزی فرودگاه، خدمات ساخت و ساز فرودگاه، سیستم‌های فناوری اطلاعات، اقدامات امنیتی، سیستم‌های عامل و دستگاه‌های حمل و نقل زمینی را ببینند.

نمایشگاه فرودگاه دبی 2024 ممکن است عرصه مناسبی برای کسانی باشد که در صنعت هوانوردی درگیر هستند. شرکت‌کنندگان این رویداد اغلب شامل: اپراتورهای فرودگاه، مدیریت فرودگاه، خدمه هوانوردی، مدیران زمینی، بازرگانان فرودگاه و کارشناسان هوانوردی هستند. این نمایشگاه دبی در سال 2024 بر روی آخرین روندها و فناوری‌های فرودگاهی تاکید می‌کند و بازدیدکنندگان را از طریق کنفرانس‌ها و بحث‌هایی که برقرار می‎شوند، آموزش می‌دهد.

 

نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی و سرمایه‌گذاری در امارات با روتس کپیتال

 

  1. نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و صنایع ماهواره‌ای 2024 دبی (Cabsat Expo 2024)

تاریخ نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و صنایع ماهواره‌ای دبی – 21 تا 23 مه 2024 مصادف با (1 تا 3 خرداد 1403)

Cabsat 2024  یک نمایشگاه تجاری پیشرو مرتبط با کانال‌های ماهواره‌ای، رسانه‎های دیجیتال و به طور کلی صنایع ماهواره‌ای است. نمایشگاه Cabsat Dubai 2024 مکانی است که در آن تولید کنندگان، فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات برجسته حوزه رسانه دیجیتال و ماهواره، با یکدیگر ملاقات می‌کنند و آخرین پیشرفت‌های خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند. کارشناسان ماهواره‌ای، پخش‌کننده‌ها، تولیدکنندگان محتوا، روزنامه‌نگاران رسانه‌ای و مدیران دولتی غالبا در این نمایشگاه شرکت می‎کنند.

این رویداد مکانی برای به نمایش گذاشتن پیشرفت‌های برتر شرکت‌ها و گسترش شبکه خود با حرفه‌ای‌ها در مشاغل مشابه است. اگر در این زمینه فعالیت دارید، می‌توانید به دنبال غرفه‌سازی نمایشگاهی در دبی باشید تا یک غرفه تجاری شخصی‌سازی شده برای ارائه محصولات و خدمات خود تهیه کنید.

 

  1. نمایشگاه جهانی ویپ 2024 (World Vape Show 2024)

تاریخ نمایشگاه دبی – 10 تا 12 ژوئن 2024 مصادف با (21 تا 23 خرداد 1403)

نمایشگاه جهانی ویپ 2024 دبی یک نمایشگاه بزرگ تجاری برای محصولات بین‌المللی ویپینگ است. این نمایشگاه توسط مرکز تجارت جهانی در شهر دبی امارات متحده عربی برگزار می‌شود. این رویداد بستری است برای شرکت‌ها تا خدمات خود را به نمایش بگذارند، با خریداران این صنعت ارتباط برقرار کنند و در مورد پیشرفت‌ها و فناوری‌های نوین اطلاعات کسب کنند. رویداد World Vape Show Dubai 2024 غرفه دارانی را معرفی می‌کند که خالق برترین دستاوردها در حوزه ویپینگ هستند.

این نمایشگاه به منزله فرصتی برای ملاقات متخصصان این حوزه با یکدیگر است و آن‌ها می‎توانند ارتباطات تجاری خود و روابط کاری‌شان را گسترش دهند. همچنین در مورد روندهای آینده در صنعت ویپ اطلاعات جدیدی را می‎آموزند که در رشد و توسعه کسب و کارشان نقش دارد.

 

نمایشگاه‌های امارات و سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت در دبی با روتس کپیتال

 

5. نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی، امارات 2023 (Arab Lab Dubai, UAE 2023)

تاریخ نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی – 19 تا 21 سپتامبر 2023 مصادف با (28 تا 30 شهریور 1402)

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی، یکی از نمایشگاه‌های بزرگ این شهر است که تجهیزات، فناوری و خدمات آزمایشگاهی را به نمایش می‌گذارد. این رویداد، متخصصان مختلف صنعت آزمایشگاه را از سراسر جهان را جذب می‌کند. نمایشگاه Arab Lab  غرفه‌داران مختلفی مانند تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و بازرگانان دستگاه‌ها و فناوری آزمایشگاهی را گرد هم می‌آورد. غرفه‌داران مجموعه‌ای از محصولات مانند ابزارهای تحلیلی، تجهیزات آزمایشگاهی، راه حل‌های علمی و موارد دیگر را به نمایش خواهند گذاشت. نمایشگاه عرب لب دبی 2023 یک رویداد B2B خواهد بود و بیشتر تصمیم گیرندگان از بخش‌های مختلف به این نمایشگاه خواهند پیوست.

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی عرب لب دبی، در سال 2023 بسیار مهم است زیرا فرصتی منحصر به فرد برای غرفه دارانی که به دنبال مکانی برای نمایش محصولات خود هستند به شمار می‎رود. شرکت‌کنندگان این رویداد می‎توانند با رهبران صنایع آزمایشگاهی ارتباط برقرار کنند و با آخرین فناوری‌های صنعت آزمایشگاهی همراه شوند.

 

نمایشگاه‌های برتر دبی و سرمایه‌گذاری در دبی با ثبت شرکت به کمک روتس کپیتال

 

6. نمایشگاه فناوری جیتکس 2023 دبی (GITEX Global Trade Show 2023 Dubai expo)

تاریخ نمایشگاه فناوری جیتکس دبی – 16 تا 20 اکتبر 2023 مصادف با (24 تا 28 مهر 1402)

GITEX Global Dubai  یک نمایشگاه و کنفرانس بزرگ فناوری است که در شهر دبی و کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. این رویداد مکانی است که در آن می‌توانید نمایندگان و متخصصان برجسته صنایع فناوری را بیابید.

نمایشگاه جهانی جیتکس، غرفه‌داران مختلفی از جمله شرکت‌های بزرگ فناوری، استارت‌آپ‌ها و توسعه‌دهندگان فناوری را معرفی می‌کند. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان ممکن است طیف گسترده‌ای از نوآوری‌ها و خدمات مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری، نوآوری‌های اینترنتی، امنیت سایبری و موارد دیگر را مشاهده کنند.

جیتکس یک نمایشگاه تجاری B2B است که در آن می‌توانید با متخصصان و مدیران برتر این صنعت آشنا شده و شبکه‌های تجاری و ارتباطی خوبی را با آن‌ها تشکیل دهید. همچنین نمایشگاه تجاری GITEX Global 2023 ممکن است بیشتر تصمیم گیرندگان این صنعت را همراه داشته باشد و ممکن است به شما کمک کند تا مخاطبان بین‌المللی خود را بیابید. از طرفی به شناخته شدن برندها در سراسر جهان کمک می‎کند و داستان آن‌ها را به گوش جهانیان می‎رساند.

7. نمایشگاه غذا و نوشیدنی گلفود دبی 2023 (Gulfood Manufacturing Expo 2023 Dubai)

تاریخ نمایشگاه غذا و نوشیدنی گلفود دبی – 7 تا 9 نوامبر 2023 مصادف با (16 تا 18 آبان 1402)

Gulfood Manufacturing یک نمایشگاه پیشرو با تمرکز بر صنعت غذا و نوشیدنی است. این رویداد بیشتر متخصصان و کسبو کارهای مرتبط با این صنعت که شامل تولید کنندگان، فروشندگان و تامین کنندگان می‎شوند را به خود جذب می‌کند. نمایشگاه دبی 2023 دارای فناوری‌هایی مانند ماشین‌آلات بسته‌بندی، ابزارهای پردازش مواد غذایی، مواد اولیه و غیره خواهد بود.

نمایشگاه تجاری Gulfood Manufacturing 2023 قرار است جلسات B2B، کنفرانس‌ها و بحث‌های تجاری مفیدی را برای شبکه‌سازی، کاوش و انجام معاملات تجاری در صنعت F&B داشته باشد.

این نمایشگاه یک فرصت عالی برای کسانی است که در بخش‌ها یا صنایع ماشین‌سازی مرتبط با غذا و نوشیدنی فعالیت می‎کنند. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا با نمایش فناوری بهبودیافته خود، به یک فروشنده بزرگ در این صنعت تبدیل شوید. برای متمایز شدن از سایر غرفه‌داران در این نمایشگاه تجاری، می‌توانید از یک شرکت غرفه‌ساز نمایشگاهی در دبی کمک بگیرید.

شرکت در نمایشگاه‌های دبی و سرمایه‌گذاری هوشمندانه در امارات با روتس کپیتال

 

  1. نمایشگاه اتومکانیکا دبی 2023 (Automechanika Expo Dubai 2023)

تاریخ نمایشگاه اتومکانیکا دبی – 15 تا 17 نوامبر 2023 مصادف با (24 تا 26 آبان 1402)

اتومکانیکا دبی 2023 یک نمایشگاه و کنوانسیون بزرگ در صنعت پس از فروش خودرو است و طراحان مختلف این صنعت را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کند. نمایشگاه اتومکانیکا دبی غرفه دارانی را در بخش خودرو از جمله تاجران، توزیع کنندگان و تامین کنندگان محصولات شامل می‎شود و راه حل‌های پس از فروش خودرو را بررسی می‎کند. بازدیدکنندگان با جدیدترین قطعات و لوازم جانبی خودرو، ابزارهای کارگاهی و خدمات عملیاتی برای بازار پس از فروش خودرو آشنا خواهند شد. همچنین امکان ملاقات با متخصصان و مدیران این حوزه را دارند و می‎توانند فعالیت یا کسب و کارشان در این حوزه را به خوبی توسعه بدهند.

  1. نمایشگاه بین‌المللی صنعت نوشت‌افزار و لوازم اداری دبی 2023 (Paperworld Middle East Expo 2023)

تاریخ نمایشگاه بین‌المللی صنعت نوشت‎افزار و لوازم اداری دبی – 21 تا 23 نوامبر 2023 مصادف با (30 آبان تا 2 آذر 1402)

Paperworld Middle East  یکی از برجسته‎ترین نمایشگاه‎های تجاری برای صنعت نوشت‌افزار و لوازم اداری است. این نمایشگاه تولیدکنندگان، عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و سایر متخصصان صنعت را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا آخرین محصولات و فناوری خود را در این زمینه ارائه کرده و به نمایش بگذارند.

نمایشگاه تجارت Paperworld خاورمیانه 2023 محصولات متنوعی مانند ابزارهای نوشتاری، ماشین‌های کاغذ، تجهیزات اداری و لوازم‌التحریر مدرسه و هنر را معرفی می‌کند. بازدیدکنندگان ممکن است پیشرفت‌ها و فناوری‌های مرتبط با این بخش‌ها مانند راه‌حل‌های چاپ و بسته‌بندی، پلتفرم‌های فروش آنلاین و نرم‌افزارهای مدیریت داده‌ها و فروش را ببینند. این رویداد مکانی است که می‌توانید با بسیاری از متخصصان ارتباط برقرار کنید و در مورد فرصت‌ها و ایده‌های مرتبط با صنعت لوازم التحریر بحث کنید.

 

حضور در نمایشگاه‌های دبی و ثبت انواع شرکت‌ در دبی با روتس کپیتال

 

10. نمایش بیگ فایو دبی، امارات 2023 (The Big 5 Show Dubai, UAE 2023)

تاریخ نمایشگاه بیگ فایو دبی – 4 تا 7 دسامبر 2023 مصادف با (13 تا 16 آذر 1402)

نمایشگاه بیگ 5 یک نمایشگاه تجاری پیشرو در صنعت ساخت و ساز دبی و امارات متحده عربی است. تولیدکنندگان، عمده فروشان و ارائه‌دهندگان خدمات از سراسر جهان خواهند در این رویداد گرد هم می‎آیند و برای نمایش جدیدترین راه حل‌ها، تجهیزات و فناوری در صنعت ساخت و ساز به معاشرت و ملاقات با یکدیگر می‎پردازند.

Big 5 Show 2023  به بخش‌هایی مانند مصالح ساختمانی، تجهیزات ساخت و ساز، دکوراسیون داخلی و فناوری‌های مدرن ساختمان تقسیم می‌شود. بازدیدکنندگان ممکن است آخرین نوآوری‌ها و راه حل‌های شرکت‌های بزرگ در این صنعت را کشف کنند و از کارشناسان حاضر اطلاعات کسب کنند. نمایشگاه تجاری Big 5 همچنین فرصت قابل توجهی را برای غرفه‌داران خود فراهم می‌کند تا با تصمیم‌گیرندگان کلیدی مانند معماران، مهندسان، پیمانکاران، مشاوران و تامین‌کنندگان از کشورهای مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

سخن آخر

همانطور که در بالا ذکر شد، نمایشگاه‌های تجاری بسیار زیادی در دبی وجود دارد و برخی از آن‌ها را مورد بحث قرار داده‌ایم. این نمایشگاه‌های تجاری جدیدترین محصولات و خدمات را برای بازدیدکنندگان ارائه می‎کنند و فرصتی برای شناخت بازار کار دبی، حضور در بازارهای جهانی و کسب شهرت بین‌المللی فراهم می‎کنند. شرکت روتس کپیتال دبی به شما کمک می‎کند تا با حضور در این رویدادها و کسب اطلاعات به روز و بدست گرفتن نبض بازار، اقدام به ثبت شرکت در دبی و شروع یک سرمایه‌گذاری امن و مطمئن کنید. بنابراین برای شروع، همین امروز با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

پیام بگذارید

12 − نه =