بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟

9مهر1402
0 نظر
بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟

برای بسیاری از افراد، دبی تصاویری از آسمان خراش‌های بلند، شن‌های طلایی و همه چیزهای مجلل را به ذهن می‌آورد. در واقع دبی شهری است که به طور یکپارچه سنت و مدرنیته را در هم می‌آمیزد. اگر تصمیم دارید تعطیلات خود را در این شهر بگذرانید، لازم است بدانید که بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است. به این ترتیب می‎توانید بهترین آب و هوا را برای تفریح، خرید و یا بازدید از امکان گردشگری آن انتخاب کنید. بسیاری از افراد بعد از چندین بار سفر به این شهر، برای مهاجرت به دبی اقدام می‎کنند و دوست دارند آن را به خانه دائمی خود تبدیل کنند. اگر شما هم به دنبال بهترین زمان‌ها برای سفر به دبی یا راهی برای اخذ اقامت دبی هستید، خواندن ادامه این مطلب از شرکت روتس کپیتال را از دست ندهید.

بهترین زمان برای سفر به دبی و زندگی در دبی با روتس کپیتال

چه موقع به دبی سفر کنیم؟

نوامبر تا فوریه (آذر تا بهمن) بهترین زمان برای بازدید از این امارت در نظر گرفته می‌شوند، زیرا دمای هوا بسیار مطبوع است و طیف وسیعی از رویدادها و فعالیت‌ها از جشنواره‌های خرید گرفته تا فستیوال‌های غذا و … در دبی اجرا می‎شوند. میانگین دما در ماه نوامبر در حدود 25 درجه سانتی‌گراد است. در این ماه حداکثر دما 30 درجه و کمترین دما 19 درجه سانتی‌گراد است. این بدان معنی است که نوامبر یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال آفتاب گرفتن و تفریحات ساحلی هستند. در ماه فوریه دما حتی بیشتر سرد شده و با حداکثر دمای 24 درجه و حداقل دمای 15 درجه سانتی‌گراد، کاملاً دلپذیر است و دبی را به مقصدی محبوب در زمستان تبدیل می‎کند.

فصل اوج گردشگری دبی چه زمانی است؟ 

فصل پیکگردشگری دبی از نوامبر تا آوریل (آذر تا فروردین) است. این زمانی است که دما در بهترین حالت خود قرار دارد و شما باید هزینه‌های بیشتری را برای اقامت و بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر بپردازید. با این حال، فصل اوج گردشگری برای عاشقان ساحل و هر کسی که می‌خواهد از فعالیت‌های فضای باز دبی، مانند سافاری در صحرا یا کاوش در آبراه‌های نهر دبی، لذت ببرد، از آذر تا اردیبهشت است.

دبی بین ماه‌های ژوئن و آگوست (خرداد تا شهریور) گردشگران کمتری را به سوی خود می‎کشاند و دلیل آن هم دمای بسیار سوزان هواست که ممکن است تا 40 درجه سانتی‌گراد نیز برسد. البته با وجود تهویه مطبوع در هتل‌ها، مراکز خرید و رستوران‌ها، باز هم امکان سفر و لذت بردن به دور از آفتاب وجود دارد. اگر استراحتی آرام‌تر را ترجیح می‌دهید، سفر به دبی در خارج از فصل شلوغ ایده خوبی است.

سفر به دبی و اخذ اقامت دبی با روتس کپیتال

نوامبر تا فوریه – زمستان در دبی

بهار برای کسانی که به دنبال لذت بردن از فعالیت‌های فضای باز در داخل و اطراف شهر هستند عالی است. دمای گرم هوا، تجربه خوبی را برای گردش خانواده‌ها در دبی تضمین می‌کند و آن‌ها می‎توانند از رفتن به پارک های موضوعی مانند IMG Worlds of Adventure  یا پارک‌ها و استراحتگاه‌ها لذت ببرند.

مارس تا مه – بهار در دبی

هوای دلپذیر دریا و ساعات آفتابی زیاد، ماه‌های بین مارس و می را شبیه بهار می‌کند. البته شکوفه‌های گل‌های بهاری را نخواهید دید، زیرا دبی در نزدیکی بیابان قرار دارد. در این زمان از سال، روزها شروع به گرم‌تر و طولانی‌تر شدن می‌کنند، در حالی که دمای هوا در شب کاهش می‌یابد، بنابراین حتماً یک ژاکت سبک برای عصر همراه خود داشته باشید.

ژوئن تا آگوست – تابستان در دبی

در طول ماه‌های تابستان، بازدیدکنندگان دبی به طور متوسط ​​بین 10 تا 12 ساعت نور روز را تجربه می‌کنند و باید در بخش اصلی روز، زمانی که دما بسیار گرم است، به دنبال سایه باشند. در تابستان، گردشگران دبی می‎توانند از فعالیت‌ در ابتدای صبح و اواخر عصر لذت ببرند. همچنین بسیاری از جاذبه‌های گردشگری خلوت‌تر هستند، زیرا تابستان در دبی به عنوان فصل کم گردشگر سال در نظر گرفته می‌شود.

سپتامبر تا اکتبر – پاییز در دبی

مانند فصل بهار، هنگام بازدید از دبی در پاییز، می‌توانید انتظار هوای گرم و روزهای آفتابی را داشته باشید. در طول این ماه‌ها هنوز به طور متوسط ​​حدود 10 ساعت از نور روز برای لذت بردن وجود دارد و دمای آب دریا نیز دلپذیر است، بنابراین گردشگری کنار ساحل، مطمئناً در پاییز بسیار ایده‌آل است.

گردشگری در دبی و اقامت امارات با روتس کپیتال

میانگین دما در دبی 

دبی در تمام طول سال از دماهای گرم با میانگین حداکثر 36 درجه سانتیگراد به خصوص در ماه آگوست برخوردار است. در حالی که کمترین میانگین دما (حدود 19 درجه سانتی‌گراد) بوده و در ژانویه (دی ماه) قابل انتظار است.

ماه  دمای میانگین  دمای دریا
دی 19 درجه سانتی گراد 21 درجه سانتی گراد
بهمن 20 درجه سانتی گراد 21 درجه سانتی گراد
اسفند 23 درجه سانتی گراد 22 درجه سانتی گراد
فروردین 26 درجه سانتی گراد 25 درجه سانتی گراد
اردیبهشت 31 درجه سانتی گراد 28 درجه سانتی گراد
خرداد 33 درجه سانتی گراد 31 درجه سانتی گراد
تیر 35 درجه سانتی گراد 32 درجه سانتی گراد
مرداد 36 درجه سانتی گراد 33 درجه سانتی گراد
شهریور 33 درجه سانتی گراد 32 درجه سانتی گراد
مهر 29 درجه سانتی گراد 30 درجه سانتی گراد
آبان 25 درجه سانتی گراد 27 درجه سانتی گراد
آذر 21 درجه سانتی گراد 23 درجه سانتی گراد

فروردین – برای گردشگری در ساحل

بهار با میانگین دمای 26 درجه سانتیگراد و دمای دریا 25 درجه سانتیگراد، ماه ایده‌آلی برای کسانی است که عاشق گرمای ملایم خورشید، دریا و موج سواری هستند.

تیر تا مرداد برای بازدید از پارک‌های موضوعی

شاید تیر تا مرداد گرم‌ترین ماه‌های سال باشند، اما پارک‌های موضوعی و پارک‌های آبی دبی مکان‌هایی عالی با جاذبه‌های دیدنی، تهویه مطبوع و امکانات سرگرمی مبتنی بر آب برای خنک شدن هستند. به علاوه، از آنجایی که در فصل کم گردشگر سال از این پارک‌ها بازدید می‎کنید، می‌توانید بدون انتظار در صف‌های طولانی و خیلی سریع و آسان گردشگری خود را انجام دهید.

دمای هوای دبی و مهاجرت به دبی با روتس کپیتال

آبان – برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی

از برج خلیفه گرفته تا چرخ و فلک عین دبی و بسیاری جاذبه‌های توریستی دیگر در دبی وجود دارند. اگر ماه آبان را برای سفر به دبی انتخاب کنید، دمای هوا چندان گرم و غیرقابل تحمل نبوده و می‎توانید به گردش در مارینا، بازارهای فروش، قدم زدن در امتداد The Walk در  JBRو گردشگری در نوار ساحلی مملو از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، بپردازید.

دی – برای عاشقان خرید

در ماه ژانویه می‎توانید از جشنواره خرید یک ماهه دبی بازدید کنید. مراکز خرید و فروشگاه‌های بسیاری در داخل و اطراف شهر دبی در دی ماه تخفیف‌هایی را برای اجناس خود ارائه می‎دهند و فستیوال خرید دبی نیز از همین ماه آغاز می‎شود و تا اواسط بهمن ادامه دارد.

آیا می‌توانیم در ماه رمضان به دبی سفر کنیم؟ 

بله، دبی در ماه رمضان نیز پذیرای گردشگران است؛ اما لازم است گردشگران به رویداد و انتظارات فرهنگی پیرامون آن احترام بگذارند. این بدان معنی است که شما نباید در مکان‌های عمومی غذا بخورید، بنوشید یا سیگار بکشید. البته رستوران‌های هتل‌ها معمولاً به ارائه غذا و خوراکی در طول ماه رمضان برای مسافران می‌پردازند.

در ماه رمضان، اکثر مغازه‌ها و کافه‌ها در طول روز بسته هستند و در حوالی ساعت 7:30 بعد از ظهر زمانی که روزه‌داران افطار می‎کنند، مجددا باز می‌شوند. همچنین مهم است در نظر داشته باشید که ممکن است برخی از رستوران‌ها و بارها در ماه رمضان تعطیل بوده یا ساعات کاری متفاوتی داشته باشند. از آنجایی که تقویم اسلامی بر اساس چرخه قمری است، تاریخ‌های ماه رمضان هر سال تغییر می‌کند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو سفر خود، تاریخ‌ها را بررسی کنید.

رمضان در دبی و اخذ اقامت دائم دبی با روتس کپیتال


بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه

بازدید از  برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان)، نیاز به بررسی جدی از جانب شما دارد، زیرا زمان بازدید باید عالی باشد تا بتوانید این ساختمان را که نماد اصلی نوآوری معماری دبی است به خوبی مشاهده کنید. در ماه‌های زمستان برج خلیفه بسیار شلوغ است، بنابراین بهترین زمان برای بازدید از آن ر ماه‌های تابستان خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید از ازدحام زیاد و صف‌های طولانی اجتناب کنید. بهترین زمان برای خرید بلیط برج خلیفه، یک ساعت قبل از غروب خورشید است و نباید تماشای غروب شگفت انگیز خورشید از بالای برج خلیفه را از دست بدهید.

 

بهترین زمان برای ماه عسل در دبی 

آیا دبی همان شهری است که شما و همسرتان در زمان تصمیم گیری برای ماه عسل خود پس از عروسی به آن فکر کرده‌اید؟ اگر اینطور است، باید بگوییم  که انتخاب خوبی  داشته‌اید. در شهر دبی کارهای جذاب زیادی را برای داشتن یک ماه عسل رویایی می‌توانید انجام دهید. از چیدمان رمانتیک اتاق هتل‌های درجه یک گرفته تا اجاره کشتی تفریحی و خوردن غذاهای لذیذ در رستوران‌های فوق لاکچری از جمله اقداماتی هستند که می‎توانید در دبی انجام دهید. در مورد زمان مناسب برای بازدید از دبی ویژه ماه عسل نیز باید بدانید که بهترین زمان از ماه‌ دی تا بهمن است زیرا هم امکان بازدید از همه مکان‌های گردشگری را دارید و هم می‎توانید از خرید کردن در فستیوال خرید دبی و همچنین آب و هوای عالی در سواحل لذت ببرید.

بهترین زمان برای سافاری صحرا در دبی 

سافاری دبی که به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های گردشگری این شهر محسوب می‎شود، جزو پرطرفدارترین فعالیت‌های تورهای مسافرتی دبی است. سافاری معروف کویر دبی که دارای صحراهای بی‌پایان گسترده است، صرفاً یک فعالیت تفریحی نیست، بلکه امکانات مدرن دیگری از جمله شام ​​و سرگرمی را نیز دارد. در سافاری صحرای دبی می‎توانید به بیابان‌گردی، دوچرخه‌سواری با چهارچرخ، ساندبورد سواری، یا صرفاً لذت بردن از غذاهای اصیل عربی، همراه با اجرای رقص عربی و سایر اجراهای سرگرم‌کننده بپردازید. بهترین زمان برای سفر به دبی و رفتن به سافاری نیز بین ماه‌های نوامبر و مارس (آبان و اسفند) است. زیرا آفتاب سوزان شما را آزار نمی‌دهد.

 

ماه عسل در دبی و خرید ملک در دبی با روتس کپیتال

 

بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل دبی

وقتی صحبت از دبی می‎شود، اولین چیزهایی که به ذهن می‌آید، گرمای آرامش بخش خورشید، سواحل شنی زیبا، آسمان آبی و آب‌های شفاف است که ما را مجذوب می‌کند. دبی یک مقصد عالی برای تعطیلات در زیر نور آفتاب است. این شهر گزینه‌های بی شماری برای تفریح شما دارد. می‌توانید به ساحل شگفت انگیز کایت بروید یا   از تنها هتل 7 ستاره جهان یعنی برج العرب باشکوه دیدن کنید. همچنین می‎توانید به موج‌سواری بپردازید، از ورزش‌های آبی لذت ببرید، پیاده‌روی در منطقه مارینا دبی و یا در سواحل ار تجربه کنید.

اگرچه، در طول سال می‌توانید از سواحل دبی دیدن کنید، اما شیرجه زدن در آب‌های سرد در طول زمستان یا در گرمای سوزان تابستان‌ها ایده خوبی نیست. بنابراین، بهترین زمان برای تفریح در سواحل دبی، از ماه‌ آوریل تا می (فروردین تا اردیبهشت) است، زمانی که دمای هوا بین 25 تا 28 درجه سانتی‎گراد در نوسان است و به شما امکان می‌دهد از زمان خود در ساحل نهایت لذت را ببرید.

برای مهاجرت به دبی آماده‌اید؟

اگر بارها به دبی سفر کرده‌اید و تصمیم دارید برای همیشه در این شهر ثروتمند و باشکوه زندگی کنید، روتس کپیتال شما را در رسیدن به این هدف یاری می‎کند. شما با خرید ملک در دبی یا ثبت شرکت در دبی، امکان اخذ اقامت آن را بدست می‎آورید و می‎توانید بهترین گزینه‌ها را برای پیدا کردن ملک یا راه‌ اندازی دفتر کار، از روتس کپیتال بخواهید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، همین امروز با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

پیام بگذارید

سه + هفت =