جاذبه‌های دیدنی آکواریوم دبی

27آذر1402
0 نظر
همه چیز درباره آکواریوم دبی | روتس کپیتال

دبی شهر شگفتی‌های امارات است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان شناخته می‎شود. همه چیز در مورد دبی خیره کننده است و کسانی که اقامت دبی را اخذ می‎کنند، می‎توانند از دیدن جاذبه‌های فراوان و متنوع، لذت ببرند. بسیاری از مردم، برای داشتن یک تعطیلات به یاد ماندنی و هیجان انگیز به دبی می‎آیند. برخی دیگر نیز به این شهر زیبای امارات مهاجرت کرده و آن را برای زندگی، انتخاب می‎کنند. درست است که هزینه زندگی در دبی زیاد است و این شهر، جزو مقاصد گران به شمار می‎رود، ولی امکانات و تجمل بسیار زیاد دبی، باعث شده تا این هزینه‌ها به چشم نیایند.

البته جدای از هزینه‌های زیاد، میانگین درآمد در دبی نیز بسیار بالاست و شما با دریافت حقوق به درهم، می‌توانید به راحتی از پس هزینه‌ها برآیید. همچنین از رفتن به یک سافاری در صحرا گرفته تا تماشای مناظر شگفت انگیز برج خلیفه، گشت و گذار در مجلل‌ترین مراکز خرید و چشیدن طعم غذاهای بین‌المللی در رستوران‌های لوکس، این شهر را به یک مکان بی‌نظیر برای گردشگری تبدیل کرده است. یکی از جاذبه‌های شگفت انگیز دبی، آکواریوم آن است که شما را مجذوب خود می‌کند. ما در این مطلب از روتس کپیتال، تمام اطلاعات مهم در مورد آکواریوم دبی را برای شما شرح داده‌ایم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه همراه ما باشید.

اطلاعات مهم درباره آکواریوم دبی در یک نگاه

همه چیز درباره آکواریوم دبی و اخذ اقامت دبی با روتس کپیتال

  • مکان: مرکز خرید دبی در خیابان دوحه
  • سطح: سطح طبقه همکف مرکز خرید دبی.
  • اندازه مخزن آکواریوم: 51 متر در 20 متر در 11 متر.
  • مقدار آب ذخیره شده: 10 میلیون لیتر ظرفیت نگهداری.
  • ندازه تونل آکواریوم: طول 48 متر.
  • گونه‌های آبزی: 140 گونه از حیوانات آبزی مانند: سمور، پیرانا، خرچنگ عنکبوتی غول پیکر، شیرماهی، اسب دریایی، مارماهی، موش صحرایی آبی، کماندار و غیره.
  • مدیریت: آکواریوم و باغ وحش زیر آب توسط Emaar Entertainment مدیریت می‌شوند.
  • جوایز: جایزه «گواهی تعالی» که توسط TripAdvisor در سال 2012 ارائه شد.
  • رکوردهای جهانی: پانل آکریلیک این آکواریوم با وزن بیش از 245000 کیلوگرم، در نسخه 2010 کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگترین در نوع خود در جهان شناخته شده است.

آکواریوم دبی را در مرکز خرید دبی مال ببینید

می‌خواهید یکی از بزرگترین و خیره کننده‌ترین آکواریوم‌های جهان را ببینید؟ اگر اینطور است، مخزن غول پیکر 10 میلیون لیتری آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب را از دست ندهید. آکواریوم دبی بیش از 33000 آبزی متنوع دارد. مخزن اصلی آکواریوم که 51 متر طول، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و یکی از بزرگترین آکواریوم‌های روی کره زمین است.

آکواریوم دبی و زندگی در دبی با روتس کپیتال

تنوع چشمگیر آبزیان در آکواریوم دبی

این آکواریوم یکی از زیباترین جاذبه‌های شهر دبی است که بسیار مورد علاقه بزرگسالان و کودکان قرار می‎گیرد. برای بازدید، باید در یک تونل 48 متری قدم بزنید، در حالیکه این آکواریوم از بالای سر و اطراف، شما را در بر گرفته است. منظره زیبای ماهی‌های مختلف با کوسه‌های کمیاب ببری واقعاً چشمگیر است و خاطره خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آبزیان در آکواریوم دبی و دریافت اقامت در امارات با روتس کپیتال

 قیمت بلیط و اطلاعات رزرو آکواریوم دبی

اگر می‌خواهید از نزدیک با موجودات آبزی آکواریوم دبی آشنا شوید، می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی تجربه‌های جدیدی را داشته باشید. بلیط ها از 199 درهم در روزهای هفته یا 209 درهم از جمعه تا یکشنبه شروع می‌شود و هزینه اضافی برای آشنایی بیشتر با آبزیان، برای هر نفر 299 درهم است. می‌توانید بلیط‌های خود را به صورت حضوری یا با خرید آنلاین تهیه کنید و از دیدن این آکواریوم جذاب، لذت ببرید.

چگونه به آکواریوم دبی برویم؟

با استفاده از گزینه‌های حمل و نقل زیر می‌توانید به راحتی به آکواریوم دبی بروید:

  1. مترو دبی: سوار خط قرمز مترو دبی شوید و در ایستگاه مترو برج خلیفه – دبی مال، پیاده شوید. سپس به سمت مرکز خرید دبی مال بروید و تابلوهای آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب را که در مرکز خرید قرار دارند، دنبال کنید.
  2. اتوبوس: خط اتوبوس در دبی مال عبارتند از: 27، 28، 29، 30، 50 و 81. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس در الجفیلیه قرار دارد که در چند قدمی دبی مال است. شما باید سوار اتوبوسی شوید که به سمت دبی مال یا برج خلیفه می‌رود.
  3. وسیله شخصی: اگر خودتان رانندگی می‌کنید و به سمت جنوب می‌روید، باید از جاده شیخ زاید(E11) ، تابلوهای دبی مال – برج خلیفه را دنبال کنید. پس از ورود به دبی مال، تابلوها را به سمت پارکینگ مشخص شده است.

 بازدید از آکواریوم دبی چقدر طول می‌کشد؟

اگر فقط از تونل اصلی آکواریوم دیدن می‌کنید، بازدید شما تقریباً 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد. زمان لازم برای رفتن به باغ وحش زیر آب دبی نیز حدود یک تا یک و نیم ساعت است. اگر تجربه قایق‌سواری با قایق‌های مخصوص کف شیشه‌ای را رزرو کرده‌اید، 15 تا 20 دقیقه دیگر باید زمان صرف کنید تا بازدیدتان کامل شود.

بازدید از آکواریوم دبی و مهاجرت به دبی با روتس کپیتال

تونل آکواریوم منظره‌ای نفس گیر از آبزیان را ارائه می‌دهد. در واقع، شما حتی می‌توانید با حیوانات آشنا شوید و تجاربی همچون غذا دادن به کوسه‌ها، غواصی در قفس، اسکوتر سواری در زیر آب و آموزش دوره‌های غواصی را زیر نظر متخصصان این حوزه داشته باشید. همچنین می‌توانید تجربه راه رفتن در میان کشنده‌ترین شکارچیان جهان یعنی کوسه‌های ببری را داشته باشید. با استفاده از دوربین‌های حرفه‌ای می‎توانید زیر آب عکس بگیرید و خاطرات زیبایی را برای خود ثبت کنید.

چرا آکواریوم دبی انقدر معروف است؟

آکواریوم دبی به دلایل زیادی شهرت جهانی دارد. جدای میزبانی از بزرگترین مجموعه کوسه‌های ببری جهان، نگاهی غنی به زندگی بیش از 140 گونه از حیات وحش دریایی را نیز ارائه می‌دهد. آکواریوم دبی این فرصت را به شما می‌دهد که با طبیعت یکی شوید و با موجودات آبزی بی شماری ارتباط برقرار کنید. در میان طیف وسیعی از تجربیات هیجان انگیز مانند غواصی در قفس، برخورد با حیوانات، راه رفتن در میان کوسه‌ها، غذا دادن به ماهی‌ها و … می‎توانید اوقات بی‌نظیری را سپری کنید. همچنین می‌توانید از سواری بر روی قایق‌هایی با کف شیشه‌ای لذت ببرید و از زیر آن‌ها به تماشای آبزیان بپردازید.

آکواریوم دبی کجا واقع شده است؟

آکواریوم دبی در مرکز خرید معروف دبی مال واقع شده است. دبی مال دومین مرکز خرید بزرگ جهان است و یکی از جاذبه‌های دیدنی پرطرفدار آن که نظر افراد را جلب می‎کند، آکواریوم دبی است.

آکواریوم دبی در مرکز خرید معروف دبی مال و سرمایه‌گذاری در دبی با روتس کپیتال

چه کارهایی را باید در آکواریوم دبی انجام دهیم؟

آکواریوم دبی، بزرگترین آکواریوم جهان است. این آکواریوم خانه بیش از 140 گونه از حیوانات آبزی است که بیش از 400 نوع کوسه در مخزن 10 میلیون لیتری آن زندگی می‌کنند. باغ وحش زیر آب و آکواریوم دبی مملو از لحظات هیجان‌انگیز و فرصت‌های یادگیری بسیار هستند.

بخش‌های مختلف آکواریوم دبی و سرمایه‌گذاری در امارات با روتس کپیتال

جانوران آکواریوم دبی عبارتند از: کوسه ببری شنی، شیر ماهی، هامورهای غول پیکر، همراه با مجموعه وسیعی از گونه‌های دریایی شناخته شده دیگر.  در آکواریوم دبی می‎توانید غوصی را تجربه کنید و در تونل آکواریوم، منظره 270 درجه از آبزیان را تماشا کنید. برای تکمیل تجربه خود توصیه می‎کنیم سوار قایق‌های رؤیایی کف شیشه‌ای بشوید و دیدن آبزیان جذاب را از دست ندهید. برخی از کارهای دیگری که می‎توانید در آکواریوم دبی انجام دهید، به شرح زیر هستند:

  • دیدن پنگوئن‌ها

آکواریوم دبی دارای پنگوئن‌های زیبا است. بازدیدکنندگان می‌توانند وارد زیستگاه پنگوئن‌ها شوند تا رو در رو با این پرندگان جذاب، ارتباط برقرار کنند. این پنگوئن‌ها در یک محوطه با دمای مخصوص نگهداری می‎شوند و می‎توانید بازی کردن و سُر خوردن این موجودات روی برف را تماشا کنید.

  • بازدید از کینگ کروک ((King Croc، بزرگترین کروکدیل آکواریوم دبی

کینگ کروک با وزن 750 کیلوگرم و طول بیش از 5 متر، بومی استرالیا است. این موجود شگفت‌انگیز یکی از قدرتمندترین و ترسناک‌ترین خزندگانی است که در طبیعت وجود دارد. با وجود اینکه آکواریوم دبی یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌ها در جهان است، انتظار می‌رود که کینگ کروک ۴۰ ساله در آکواریوم باز هم بزرگ‌تر شود.

  • غواصی در قفس

بازدیدکنندگان می‌توانند در یک قفس به غواصی میان کوسه‌های آکواریوم بپردازند و  از نزدیک کوسه‌ها را ببینند به آن‌ها غذا بدهند. قفس مورد نظر بسیار امن است و کوسه‌ها نمی‎توانند کوچکترین آسیبی به بازدیدکنندگان وارد کنند.

اخذ اقامت دبی با روتس کپیتال

اگر دوست دارید اقدام به اخذ اقامت دبی کرده و زندگی جدیدی را در این شهر آغاز کنید، باید ابتدا یکی از روش‌های مهاجرتی مناسب را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. روش‌های تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری وجود دارند ولی تنها راهی که شما را به اقامت دبی می‎رساند، سرمایه‌گذاری در دبی از طریق خرید ملک یا ثبت شرکت است. شرکت روتس کپیتال، به شما کمک می‎کند تا با سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها موفق به دریافت اقامت دبی شده و از پس هزینه‌های زندگی در دبی برآیید. بنابراین برای مهاجرت به دبی و برخورداری از تمامی امکانات این شهر، فقط کافیست با کارشناسان شرکت روتس کپیتال تماس بگیرید. با اخذ اقامت و زندگی در دبی، می‎توانید از جاذبه‌های دیدنی آن همچون آکواریوم دبی مال نیز دیدن کنید و تجربه لذت بخشی داشته باشید.

پیام بگذارید

6 + 2 =